Wie zijn wij

Over ons bedrijf

Bedrijf

Na een studie bouwkunde in Zwolle streek Korné Been neer in Den Haag waar hij in 2008 zijn aannemersbedrijf Blijbouw startte. Inmiddels zijn er twaalf jaar verstreken en werken er voor Blijbouw 15 mensen. Allemaal Blijbouwers, allemaal met een eigen bus met onze naam erop. We hebben alle disciplines in huis; verbouw, renovatie of totaalprojecten.

In onze branche gaat het om vertrouwen en mond-tot-mond-reclame. Mensen die tevreden zijn, delen dat graag met anderen. Wij doen wat we beloven en zijn vakkundig en persoonlijk betrokken bij elke klus. Als we inschatten dat een project drie weken gaat duren, dan is dat ook zo. En mocht het tegenzitten, overleggen wij dit direct met de klant. Dat geldt trouwens ook voor de prijs. Klanten krijgen waar voor hun geld. Wij willen dat onze klanten blij zijn met het gewenste resultaat. Wij heten niet voor niets Blijbouw!

Sinds begin 2019 is het kantoor van aannemersbedrijf Blijbouw gevestigd in de Stevinstraat. Op deze plek willen wij klanten de ruimte geven om langs te komen en met ons in gesprek te gaan over verbouwingsdromen. Ook onze Backoffice is hier gevestigd. Michel Kies is verantwoordelijk voor alle ondersteunende bedrijfsprocessen en taken voor Blijbouw.

De keuze voor een backoffice komt voort uit de wens tot het maken van een professionaliseringsslag. We willen een begrip worden in Den Haag. Elk bouwtraject loopt volgens een aantal vaste stappen. Van slopen tot het bestellen van materialen en van opbouw tot afronding. We gieten dat in procedures zodat we rapportages kunnen maken en evalueren hoe alles verloopt. Daardoor kunnen we veel concreter werken aan onze korte en lange termijn doelen.

Nazorg & kwaliteit

Michel heeft een administratief systeem opgezet waarin onder andere offertes, sales en marketing acties en personeelszaken gestandaardiseerd zijn. De klussen nemen zij samen op volgens een vast protocol. Hierdoor kan Blijbouw voor klanten een uitgebreide offerte maken waarin stapsgewijs wordt uitgewerkt wat de kosten zijn. Van het aanleggen van leidingen tot het kiezen van een stopcontact.

Volgens Korné werkt deze gestructureerde aanpak heel goed. “Door deze processen intern meer te structuren, kunnen wij onze klanten beter bedienen en nazorg bieden. Ze weten ook precies wat zij van ons kunnen verwachten. Wij kunnen bijvoorbeeld beter in kaart brengen wanneer zij de tegels voor de badkamer moeten kopen of wanneer bepaalde beslissingen genomen moeten zijn. Met een checklist zorgen we dat alles voor oplevering in orde is.”

De backoffice geeft Korné vooral veel ruimte om zich nog meer te focussen op de klant. “Voorheen was ik zelf veel te druk om offertes overdag te maken. Door onze administratie en procedures te organiseren, heb ik meer ruimte om persoonlijk langs te gaan bij klanten voor wekelijkse bouwvergaderingen om te kijken of alles loopt. In de praktijk blijkt dat klanten dat als heel prettig ervaren.”

Volg ons laatste projecten op Social Media.

 
 
Offerte aanvragen